23 Şubat 2013 Cumartesi

azgın kız fundayla sexim

merhaba ben akın bunca yalan uydurma hikayeden sonra sizlerle gerçek bir anımı itirafımı paylaşmak istedim.
ben kıbrısta yaşıyorum 30 yaşındayım ortak iş yaptığım ömer izmirde üretimde bende kıbrısta satışla ilgileniyorum.
2010 un 7 ayında ömer eşi funda ile birlikte kıbrısa 1 haftalık tatil için geleceğini söyledi bende seve seve evimde ağırlayabilirim dedim daha önceden defalarca ben izmirde onların evinde ömerde tek geldiği için benim evimde kalık.
kıbrısı bilenler bilir evler genelde küçük studyo daire tarzıdır dolayısı ile benim evimde açık mutfak bir salon ve yatak odasından ibaret ömer ve eşi funda geldiler yemek yedik gezindik gece evime döndük bu arada funda tesettürlü bir bayan bu sebepten olsa gerek vücut yapısını hiç dikkat etmemiş olmalıyım neyse onlar benim odamda bende salonda koltuğu açtım orada yattım .gece bir tıkırtı duydum mutfaktan geliyordu acıkmış yada susamış olabileceklerini düşündüm yatmaya devam ettim ama tıkırtılar yerini yüksek fısıdamalara bıraktı sürekli fısıltılar geliyor bende gayri ihtiyari mutfakta bişey arayıp bulmadıklarını düşündüm mutfağın kapısına geldim mutfağınn buzlu camından
beliren sülyette sanki dans ediyorlar gibi geldi çok şaşırdım bacaklarının çıplak oldu ten renginin yansımasından belliydi bir anlam veremedim fısıltılara kulak verdim funda bişey için ısrar ediyor ömerde saçmalama tarzında bir diyalog oldugunu duydum biraz daha dinlemeye karar verdim şapırtıla şupurtular gelmeye başladı balkon lar salon ve mutfağın tek salondan sessizce balkona çıktım perdenin kenarında baktım  ömer sandalyede oturuyor eşofmanı dizine kadar aşağı inmiş funda altında hiç bir şey yok üzerindeki geceliğide göğüsleri açılacak şekilde yukarı sıyırmış ömerin kucağında ileri geri resmen sikişiyorlar hayretler içerisinde izliyorum ömer 5 vakit namaz kılan gayet muntazam bir insan funda desen onca ortam oldu saçının telini dahi görmediğim biri neyse bi kaç dakika seyrettim funda kalktı itiraf ediyorum ömerin penisi uzunluk olarak benimkinden uzundu abartısız söylüyorum 22-23 cm var ama çok ince yılan gibi sağ tarafa eğri bişeydi funda kalktı ömerin sikini eliyle masturbasyon yaptı 1 dk süremedi ömer boşaldı fundanın eline toparlanmaya başladılar bende sesizce balkondan salondaki yatağıma geçtim hiç bişeyden haberi yok gibi ömer odaya geçti funda banyoya banyo tuvalet aynı bi kaç dakika öylece düşündüm ama ben resmen kudurmuştum sanki bişeyden haberim yok vc ihtiyacım varmış gibi banyoya gitmeye karar verdim banyonun kapısı ile yatak
odasının kapısı karşılıklı ben uyku semeliği gibi yapmak için direk banyoya daldım ama banyoda funda yoktu neyse biraz oyalandımçıktım odalarının kapısının aralıklı olduğunu fark ettim hiç bir hareket yoktu bende çaktırmadan izlemek istedim bi kaç dakika baktım hareket yok gittim yatağıma yattım ama düşünmeden edemiyordum fundanın muhteşem dolgun kalçalarını nasıl kıvırdığını ömeri yiyecek gibi boynunu emdiğini göğüslerini çok geçmedi sessizce odamın kapısı açıldı kıpırdamadan kapıya baktım o arada yatağıma oturdu uyumadığını biliyorum dedi kısık sesle ben bişey demedim biraz önce bizi izlediğinide biliyorum dedi ben yine bişey söylemedim tepki vermedim elini direk sikime attı kazık gibi durumda uyuyan adama bak sik dimdik dedi artık saklanacak bişey kalmamıştı elimi boynuna attım kendime doğru çektim yanıma uzandı elişyle sürekli sikimi okşuyordu bende onun kalçalarına sarıldım dudak dudağa ateşli bir öpüşme yarı sevişme eliyle üzerimdeki şortu sıyırdı aşağıya ağzına aldı muhteşem sakso çekiyordu bende onu yalamak istedim ama 15 daki önce hasanın siktiği için içim almadı bunu o güzelce yaladı direk geldi üzerine oturdu ohluyor mırıldanıyor süper çok güzel gibi ben dayanamadım funda ömerinki benimkinden daha uzun benimki kalın olabilir ama ondan daha çok zevk almışsındır dedim bıktım 10 yıldır eğri büyrüsünü yemekten uzun olsa ne olacak kürdan sik dediğin böyle olur kamış gibi dedi benimde gururum okşandı tabiii 10 endash 15 dk üzerimde git gel devam etti ardından kocacım beni domalt dedi kendi domaldı bana sadece arkadan terşeştirmek kaldı funda o kadar işi biliyorduki anlatamam belini kırıyor kalçalar yukarı çıkarıyor ben yerleştirdikçe mırıldanıyor poposunu kıvırıyor anlıcanız en fazla 5 dk böyle dayana bildim ve muslukları açtım bir boşalış resmen damarlarımdan bişeylerin çekildiğini hissetim muhteşem bir boşalma bu arada kalçalardan öyle bir sarılmışımki mengene gibi funda çırpınıyor ama ben anlamadım bile meğerse korunmuyormuş ne yaptın sen yaaaa dedi bende ne yaptımki dedim doldurdun içimi dedi genelde böylesi hoşunuza gitmezmi bayan olarak onu hissetmek dedim 9 ay sonra sen ne hissedersin bakalım dedi korunmuyormusun dedim hayır yaaaaaa dedi biraz panik anı oldu neyse funda banada biraz kızmış olmalıki gidiyorum bile demeden gitti ben biraz düşündüm ardından uyuyakalmışım sabah kahvaltı ettik mutfakta ömer lavaboya gitti funda sayende 3 yü yaptım ömeri bağtan çıkardım bi kere daha siktirdim kendimi kaza süsü verdim içime boşattırdım dedi ama seninkinin tadı bambaşka dedi ömer geldi sonrasında neler oldu başka bir itirafımda paylaşırım ulaşmak isteyen olursa seviyeli ve saygı çerçeverinde MSN esmer-1979@hotmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder