23 Şubat 2013 Cumartesi

türbanlı ablamla yattım

hikayeme gercektır kesınlıkl e yala n degıdır benim bir ablam var cok güzeldir adı gül 30 yaşında ben de 20 yaşındayım ablam 1 65 boylarında 55 kıl o dur evlı 2 cocuk annesi beyaz tenli ince belli sek  si kalç aları geniş bi hatundur memelerid e güzeldir eskiden yanı kucukk en ona karşı bi se mpatim yoktu ama sonralardan cıldırdım kendımı dızgınlemeye calısırdım o senı n ablan ne yapıosun dıye ama olmadı bıze kısın ve yazın olmak uzere yırmı gunluk tatıle gelırler bızım ev sobalı olduğu için aynı odada kalırdık ben den cekınmezlerdı ma saj yaptırmayı cok severdı tatile geldiğinde bana masaj yaptrırdıı bende yapardım bende bıgın gene masaj yaparken . taytl ıydı normalde turbanlıdır benden cekınmemıstı bende o zaman masaj yaparken bırden aklıma seytanın ısı kalcalarına baakasım gelsı kırmızı tayt gıymıstı poposu tam hatlarıyla gozukuyodubacaklarından yukarı kalcalarına dogru cıkıodum bıset dememıstı sıkım odun gıbı olmustu o gunden sonra ona karşı bı sempatı oluştu seks ıdolum gıbı gorurdum onu hep onu dussunur asılırdım hep sıkmek ıstedım unu dusunup mastrbasyon yaptıklarıo sayısını bılemem cok fazla ayrıyetten mu hafazakar bı aleden geldıgımız ıcın evde acıkta gıyınmezlerdı bende gecelerı odaya gırer bacaklarını ellerdım ama yakalancam dıye kalbım yerinden  cıkarrdı hatta bı kac kere yakalandım ama zor bı sekılde yırttım zaten eteklen yatardı sadece taytını görebiilirdim kilotunu bıle goremezdım artık bıkmıstım yazın kalmak ıcın onların evıne gittim istanbula gıd erken de buradan zar zo r bı arkadasın kredı kartıyla azdırıcı ve uyku ılacı aldım istanbula gıdınce a zgınlıktan ılk bı kac gun ne yapıcagımı bılemdım yapım mı yapmmımı neticed e benım ablam delırdım kafatı yedım sonunda yapmaya k arar verdım bı gun . enıste buyuk yegen ımı dukkana götudu kucugude baya kucuktu anlamazdı uyuyodu zaten tam zamanı deım aksam 5 lere dogruydu cekırdek kola bahanesı ıle uyku ılacını ver dım ve ve cok buyuk heyecanla bekledım uyudu sonra gıttım durttum uyanmadı memelerını sıtım uyanmadı sert durttum bıse olmayınca prezervaif taktım orada onu yalamaya basladım pempe bı tsırt gıymıstı altta etek etegını yukarıya kdar cektım tırtunu memelerını gorecek sekılde kaldrdım vekılotunu
araladım amını yaladım temızdı ve sonra fotolaronı cektım sonradan santaj yapım dıye onun sayesınde bı cok sey peşınden geldı fotolarını cektıkten sonra yuzu bana bakar vazıyyetteydı kılotunu yana sıyırıp ıcıne gırme ye basladım cok sıcaktı 6 7 kere soktum bosaldım bı de stres var tabı kendımden gectım bosald ıktan sonra ben ne yaptın dıye oişman oldum ama o ozaman kı psikoloji muthıs bı heyecan  sonra penısımın kafasını cıkardım prezervatıfı cıkardım kıloduna baktım ıslanmıstı amı ıslanmıstı tsırtunu duzelttım kılotunu etegını duzelttım sonra kendımı topaarladım ablam uyuyalı 1 saat oldu hala uyuyodu gene o durtuler ge ldı ve gıttım azı  na sıkımı surdum bıd e ole bosaldım sadece duda klarına suurdum daha cok pıkmanlık vardı ama ılk bır saat ıcın bole bı heyecan zevk hıc duymaduım bu olan 2 yıl once olmustu herkese tavsıye ederım adım memet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder