23 Şubat 2013 Cumartesi

dilencinin kızıyla beraber oldum

MERHABA SİTE YÖNETİMİ VE DEĞERLİ ARKADAŞLAR ismim aliahmet ancak şantiyenin şefiyim yaşım 39 sene 2008,in son aylarıydı kar yağıp işler yavaşladığından çalışmalar durmuştu arada ancak harcama kontrol ederdim şantiyeyi bekci annesinin rahatsız olduğunu ve 2 çağ cevaz istedi işçilere cevaz vermiştik ego iki çağ kalırım dedim tamam dedi gitti ogün hava soğuk ve kar yağıyordu köle masayı kurdum ufaktan ufaktan atıyordum kapıda yaşlı ancak bayan gördüm hayrola ne istiyorsun dedim kimsesinin olmadığını oğlunun askerde olduğunu az buçuk para odun falanca istediğini söyledi köle asker lafını duyunca birşeyler verdim gitti
ertesi günü yine geldi yatıyordum yine istedi çok üşümüştü köle içeriye aldım ısındı az buçuk sohbet ettik kacasının olmadığını oğlunun askerde olduğunu falanca filan sıraladı dayanıklı inanmadım kadın 60 yaşlarında arkası geri çıkık kocaman kalçaları vardı birden şeytan dediki istesesem verirmi köle kalçaların güzelmiş dedim benim kabil yaşlı kadını istermisin dedi iş tamamdı onu ağzından ve götünden sikecektim az buçuk nazlandı kaç para vereceksin falanca dedi köle para vermem Şşiriz dinç olsan para verirdim dedim dinç olursa kaç para verirsin dedi köle anlaşırız sorun değil dedim üzerimde eşofman vardı sikim kabarmıştı kadın benimi yoksa gençmi istersin dedi köle önce seni ahir gence bakarız dedim kadına ağzına almasını söyledim dayanıklı beceremedi götünü istedim ego hayatımda hiç oradan yapmadım olmaz dedi köle sen bilirsin ego seni amdan sikmem deyince kalktı yürüdükapıya varırken hala arkadan ısrarlımısın dedi köle beli dedim az buçuk dikildi
acırsa sokmazsın dedi peki dedim işin ucunda odun ve kömür vardı yoksa gidecek kadını divana domalttım arkası gerçekten güzel görünüyordu az buçuk ıslattım ve yavaş yavaş sokmaya başladım kadın sürekli ayyy ay diyerek bağırıyor o bağırdıkca benim dahada hoşuma gidiyordu yarısı girmişti ve birden kökledim kadım feryadı bastı az buçuk bekledim yavaş yavaş gel gite başladım ve 5 dakika ahir hızlandım geleceğimi anlamıştı ve var gücüyle arkasını kaldırdı ve içine boşaldım işim bitti kadına az buçuk para verdim akşama 19 yaşında gelin var göndereyimmi dedi köle okey dedim ve gitti karanlık çökmüştü az ahir biri geliyor hemen kapıyı açtım içeri aldım budane baktım 45 kilo falanca minyon tipli güzel ancak kız elan göğüsleri küçücük yaşını sordum 18 dedi minyon tipliyim ondan göstermiyorum dedi inanın hemen onu altıma alıp bağıttıra bağıttıra sikmek istiyordumbeni kaynanam gönderdi haberiniz varmış dedi amma paramı peşin alacakmışım öyle dedi köle tamam dedim verdim ve iyi olursa ayrıca kendine bahşişte vereceğimi söyledimve soyunmaya başladı ego izlyordum çocuktan farkı yoktu başladım sevmeye nede olsa roman kokuyordu ego banyo yapmasını söyledim tamam dedi banyoya girdik ancak güzel sabunladım yıkadımyatağa geldik başladım sevip okşamaya göğüslerini ağzım alıyordu küçücük ve amına doğru indim küçük kabarık ancak amı vardı sanki yalancı cennetteyim kabil geldi ve ağzına verdim zorla yalıyordu fazla girmiyordu ağzına ve altıma aldım yavaşca sokmaya başladım sürekli kasılıyor yavaş diyordu 5 dakika falanca başüstüne yarısı girmiştive dayanamadım çıkardım göbeğine boşaldım neden çıkardın ego hap yutuyorum birşey olmaz dedi ve az ahir gene başladık bu sefer almıştı inanın çok dar amı vardı yavaş yavaş sokup çıkarmaya başladım ve ağzından kaçırdı babamınki küçük bu çok balaban amma hoşuma gitti dedi ve başladık sikişmeye dermanı kesilmiş ellerini bıraktı ve gözlerini kapattı birden bağırmaya başladı sik beni erkeğim doyur beni diyordu ve dayanamadım ikimizde beraber boşaldık benim damarlarımı sanki hep boşaltmıştı birer sigara içtik arkadan istiyorum dedim babamınki yamuluyor sakamadı dedi köle bu yamulmaz amma acıtma köle istiyorum sırf merakımdan dedi ve ağzına aldı kaldırdı arkasına parmağımı baskı sokuyordum 5 dakika ahir iki parmağımıda az buçuk sokmuştum ve arkasına yanaştım içimden alamaz bu sikte buraya girmez diyordum ve başladım hafif hafif yüklenmeye kafasını zorla soktum ego elimle amından zevke getirmeye çalışıyorken ancak yandanda yavaş yavaş sokuyordum ve az buçuk elan bastırdım bağırmaya başladı bırakmadım ne olur çıkar diyordu köle yavaş yavaş gelgite başladım hep sokmuyordum ve hızlandım o bağırıyor ego sikiyordum ve son artan döllerimide götüne boşalttım içinden çıkardımne göreyim hep dem olmuş benim sikoda baygın düşmüştü banyo yaptık ve giyindi ancak okadar elan para verdim gitti tam 1 hafta oturamadım diyor şimdimi şimdi haftada ancak kaldığım dairemi temizliğe geliyor pazar günleri hayat bitmeme edip gidiyor bunları yaşamak isteyen zevkine düşkün yaşlı dinç dul bayanlar beklerim evgilerimle,,,,,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder