23 Şubat 2013 Cumartesi

Otel Odasında Seks

yasanmı ş ancak hikayemi anlatı rum size ben 24 yası ndayı m sevdiğ im erkekle sanal alemde tanı stı k ama birbirimizi sadece kamerada gö rü yordum aradan ancak kac ay gecti beni gö rmek iç in yanı ma geldi onu yolda karsı ladı m ancak yaksiye bindik taksici bizi 5 yı ldı zlı ancak otele gö tü rdü biz evli olmadı gı mı z iç in sorun cı ktı bizde sadece ancak gece kalı p gidicez dedik.neyse iş lemlerimizi yaptı rdı k oda numaramı zı aldı k yukarı cı ktı k odanı n kapı sı nı kapattı ikimizde yatağ a uzandı k hemen dudakları ma yapı ş tı ama ö yle seviş iyorduk ki dudakları mı z parcalanacaktı .sonra yavas yavas gö mlegimin dü ğ melerini actı gö mlegimi ç ı karttı ahir etegimi cı karttı ü zerimde sadece sü dyenim ve kilotum kaldı biz hem seviiyor hemde sü tyenimi cı kartı yordu
deliler gibiydik ikimizde cı ldı rmş tı k.her yerimi yaladı gö ğ ü s ucları m kı zarmı ş tı yalamaktan ahir yavas yavas bacakları mı n arası na girdi amcı gı mı yalamaya basladı ama
sex benim kalbimden yerinden cı kacaktı sanki diliyle amcı gı mı yaladı m ben bacakları mı iyice acı yordum zevkten kı vranı yordum ahir sikini amcı gı ma dokundurdu beni iyice delirrti sikini amı ma sokacaktı ilk basta korkuyordum ama ahir ikimizde dayanamadı k ben acayip bi ş ekilde bosalmı stı m sikini amcı gı ma dayadı ö nce kafası nı yavas yavas soktu ahir hepsini sotu ben bagı rı yordum ama cok hosuma gidiyordu beni defalarca sikti ahir kusagı na aldı banyoya gö tü rdü kü vete yatı rdı birde orda girdi bacakları mı n arası na yine o kocaman sikiyle bitirdi beni beraber dus aldı k suyun altı nda seviş tik seks cok harikaydı biraz mola verdik ahir tekrar basladı k sikiş meye gece yarı sı na kadar seviş tik ve iliş kiye girdik sabah onu sikini yalayarak uyandı rdı m iyice kudurdu ancak saat daha iliş kiye girdik siki harikaydı vü cudu mis gibi kokuyordu ama ş imdi ayrı ldı k onu cok sevmiş tim ilk baslarda kacamakları mı z oluyordu ama ş imdi tamamiyle bitti. seks hikaye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder