23 Şubat 2013 Cumartesi

faişe ceyda yaktın beni

iyi günler ben emre 20 yaşındayım neyse konuma geçeyim ben bizim üst tarafa yeni komşu geldi gerçi ben pek ilgilenmemiştim zaman gelip geçer ken birgün bize geldi bizimkilerle konuşuyordu köle bi an kulak misafiri oldum oyla annem konuşuyorlardı 7 ayrıyım kocaya hasret kaldım işte burda sanki ben devreye giriyorum neyseki bunun ihtiyacı var karşılamak lazım hış tırsmadan ertesi gün onun yanına gittim kapıyı caldım ve iyi gündelr deyip içeriye girebilirmiyim derken direk girdim koltukta oturuyorum merhaba hoş geldin falan derken ben onu bi güzel süzüyordum bunu bi zamn sonra farkedip sonra neden geldigini sordu köle sizden hoşlandım ve geldim ve direk dudaklarına yapıştım 5 sn hiç dişey yapmadı dondu sanki ve olmaz öyle naz yaparken olur dedim dudaklarına yapışıp kalırken oda dudaklarıma ısırmaya başladı ve hoşuma gitmişti dudaklarına öperken belinden tutup kendime çektim ve üstünü soyu verdim boynunu bi güzel opüp tatmın ederken oda benimkiyle ilgilenmek istiyor artık memelerini avuçluyor ve uçlerını hafiften yalıyordum resmen mest ediyordum onu ve hemen yataga attı beni vahşice soydu beni boga yı eline aldı ve yalamaya başladı 18 cm şeyimi yalarken bi güzel vakumluyordum köle dayanamayıp 69 pozisyonu alıp fırınını yalamaya ve
üst tafarındaki çıkıntıyı yalıyordum yalarken alttanda bagayı agzına pompalıyordum firini bi güzel yalarken tam kıvamına gelmiş ve poposunu parmaklıyordum sonra üzerime gelip baganın üstüne oturdu yarısını yavaş yavaş girip çıkarken ben dayanamaz oldum ve direk içine soktum öyle bi bagırdıkı anlatamam agzına bi yapıştım ve alttan bi güzel pompalıyorum çiçilerini vahşice alıyorum uçları süper bunların diyerek al seni ye beni diye bagırıyo firina git gel yapıp boşalmam yarım saat sürdü ceyda ise 4 kez boşalmış oldu banyoya geçtik bir birimizi bi güzel yıkarken bagayla ilgilenmeye başladı ve kalkı verdi banyodada bi güzel siktim onun içinde valkan vardı beni bi le isitıyordu sıcaklıgıyla duştan su geliyor ama hızlı bi şekilde sesler yükseliyor şalp şalp şalp sesleri hadi kocacım diyerek inliyordu boga yı çıkardım o egilirken dilimi firinin üstüne koyup valıyordum ve iki kez agzıma boşaldı sonra onu oturtup elimlede iki kez boşılttım sonra bogayı içine hızlı bi sekilde sokup pompalamaya başladım sert bi sekilde yarım saat sürdü o mahfoldu 3 kez tatmın oldu yedi yıllık hasretini 2 saat içinde alı verdi tam soşalacagım an egilip yalıyı verdi hepsini yuttu manyak 4 ay sürdü bu çook güzeldi size iyi eylenceler dilerim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder