23 Şubat 2013 Cumartesi

kankamın evli sevgilisiyle beraber oldum

merhabalar ben gizem 2yıl önce üniversiteyi okumaya gittiğim şehirde sınıf arkadaşım neslihanın evli erkek arkadaşına göz koymuştum neslihan bekaretini vermişti onlarla otele barlara yemeğe her yere birlikte gidiyorduk ben o kadar güzel ve görkemli bir kız değilim taki ahmetin beni yercesine bakışlarını üzerimde hissedene kadar yine içip otele gittik ahmet suit bir oda tutmuştu gece geç vakitlere kadar sohbet etmiştik neslihanla ahmet yatlım artık deyip yatak odasına geçtiler ahmet neslihanın sarhoşluğundan faydalanıp odanın kapısını aralık bırakmıştı önce neslihanınkankamın evli sevgilisiyle beraber oldum soyunmasına yardım eden ahmet kendi kıyafetlerinide cıkardığında o şahane siki ortaya çıkmıştı sarhoş olan neslihan fazla tepki vermiyordu ahmet onun amında gidip gelirken ben iyice azmıştım ama neslihanın sarhoş olmasındanmı bilmem tepki vermiyordu ahmet arkasına hızla dönüp aralık kapıdan bakan beni gördü ve o harika gülüşüyle sen ordamısın deyip neslihanın üstünden kalkıp bana doğru geldi yatak odanın kapısından geçip yanımda durdu ve bir eliyle kapıyı kapatıp bir eliyle beni soyup çırıl çıplak bıraktı dudaklarını bütün vücudumda gezdirirken ben çoktan kendimi ahmete bırakmıştım bir an irkilip ben bakireyim diye bildi olsun neslihana sahip çıktım sanada çıkarım bana güven hayatım dedi ve kucağına bir hamlede almıştı ben ufak tefek biri olunca hızla kanepeye yatırıp neslihan uyanmadan seni kadınım yapıcam hazırmısın dediğinde ben çoktan hazırım deyiverdim o çoktan neslihanın üstünde kazık gibi olmuş sikini amıma kökleyivermişti öyle bir çığlık attım ki ağzımı kapatıp neslihanı uyandırmaylım küçüğüm dedi ve başımı salladığımda elini çekti ağzımdan öyle hızla sikiyordu ki beni acı ve zevkten delirecektim ahmet benim küçük kadınım sana orosbu olmayı öğreticem diyordu o gece ahmet beni bir kere sikmişti
neslihan uyanır diye ama onun o azmış siki beni doyumsuzluga 3kez ulaştırmıştı sabah olup otelden çıktık neslihan yurda ben annannemin evine dönmüştüm ama ahmet hala aklımdaydı annannemin evde olmayacağını öğrenmemle birlikte ahmeti eve çağırdım oda dünden hazırdı akşam gecikmeden geldi önceki gece yaşayamadığımız herşeyi bana yaşatmıştı halen okulumun bitmesine rağmen yaşadığım şehre gelip beni sikip gidiyor neslihanın bundan haberi oldumu bilmem ama manisaya gidip onuda sikip geliyor o benim ve neslihanın ilk erkeği olmuştu ama izmirin kızları kadar erkekleride şahane bilmeyenlere tavsiye ederim ben denedim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder